all that glitter

I morgen starter fashionweek på NELLY – noe som blant annet betyr FRI FRAKT ut hele uken! I tillegg til det har MAYBELLINE (direktelink til utvalget) 20% på all sminke og det blir presentert ett nytt merke hver dag på forsiden. Hørte jeg go crazy? Haha for det vil i alle fall jeg gjøre! Har allerede fyllt opp handlekurven til i morgen tidlig. . . 


Det er utroolig mange paljettkjoler på nelly for tiden! Perfekte for nyttårsaften :) Det kan være lurt å bestille kjole til nyttårsaften i GOD tid, utrolig kjipt om du bestiller deg en kjole i desember også kommer den ikke tidsnok frem. . . Så jeg vet nå at i november skal jeg ha nyttårskjolen min klar, så kan den få henge å vente til dagen er her :) Bedre å være tidlig ute, enn å risikere å sitte der uten kjole og må ha en reserveløsning. Her er noen av kjolene jeg fant, ble helt forelsket i de tre nederste!! Oh my. . .

Paljettkjole fra Issue 1.3 HER

Paljettkjole fra Lipsy HER

Grønn HER // Kobberfarget HER

Rød kjole HER // Sort kjole HER

Beige kjole HER

Blå HER // Grå HER // Rød HER

Sort HER // Gull HER

// affiliateslenker

4 kommentarer

Siste innlegg