the lucky one

God morgen! Sto opp for en time siden og fant ut at jeg har fått hele 11 timer med søvn, skal ikke klage på det altså. Var hos Emilie i går kveld, alltid like koselig ♥ Vi så the lucky one med Zac Efron, har ikke ord. . . Anbefales! Mest på grunn av hovedkarakteren da, men også litt på grunn av selve flimen. Zac er skikkelig eyecandy, no doubt. Ble forelsket i han etter at jeg få han i High School Musical, er jeg den eneste som synes han var fantastisk i de filmene? 

Nå skal jeg sminke meg og gjøre meg klar, så kanskje jeg tar meg en tur til Leknes om noen timer. Får se senere! Skal gå å kose meg litt med mamma den lille tiden jeg har igjen med henne, også skal jeg tvinge henne ut på litt kjøring. Kanskje dra å besøke “besteforeldrene” mine her, alt for lenge siden jeg har vært der. . .

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg