siste kvelden min

Nå skal jeg kose med med mamma ♥ Hun har laget mat (flyvende jakob ♥♥♥♥) som vi skal kose oss med mens vi ser på Norske Talenter, også kommer kjæresten til mamma om ikke så alt for lenge. Er jo siste kvelden min i Lofoten før jeg drar tilbake til Harstad igjen med bussen i morgen. . . Blir trist å dra herfra – som alltid – men også utrolig godt å komme hjem igjen til jentene mine! Skal ut en tur i morgen tenker jeg, om jeg orker det da.

Men nå skal jeg legge fra meg pcen, skal finne en bra film vi kan se etterpå! Ser for meg at det blir senkveld i dag siden jeg sov så ubegripelig lenge i dag. . . Men det gjør i grunnen ingenting, så kan jeg sove litt på bussen i morgen. Tiden går i alle fall LITT fortere da. Jeg er nemlig ikke typen som er nødt til å få med meg alt av natur vi kjører forbi, har kjørt ruta 1000 ganger og den blir bare kjedeligere og kjedeligere for hver gang. . .  Jaja.

Haha ett skilt jeg kjøpte til mamma før jeg kom.

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg