frokost på sengen

God morgen! Sto opp for en time siden og har allerede pakket ferdig baggen min og laget meg frokost. Om to timer kjører jeg (med mamma såklart) til Svolvær for å ta bussen hjen, klarte å overtale henne til å kjøre dit, hurra! Er egenlig litt unødvendig siden bussen går forbi her, men blir vel koselig med en liten roadtrip siden det er soool og fint vær i dag. I tillegg må jeg uansett bytte buss i svolvær, så why not.

Senere var egentlig planen å dra ut, men det vet jeg ikke om jeg orker. Får se hva jeg har energi til når jeg er kommet hjem, men akkurat nå frister det mest med filmkveld.

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg