siste innkjøp

Var noen som lurte på om jeg ikke kunne ha innkjøpsinnlegg snart, og siden jeg har kjøpt en del i det siste tenkte jeg det kunne være greit å samle litt opp først! Alt er fra nelly (sjokk tenker jeg, haha) siden jeg i det siste har blitt så utrolig hekta på nettshopping. Venter enda på 2-3 pakker som ikke har kommet, haha herreguud. . . Jaja jeg fortjener litt nytt i blant! Spesielt siden mamma tar mesteparten av klærne mine når jeg er der, hehehh. Også må jeg jo forberede klesskapet mitt på høst og vinter, så jeg har nok av unnskyldninger. Noen andre som føler det slik?

Kjole med blonder HER

Hvit/orange kjole HER

Lys rosa kjole HER. Denne kjolen var utrolig fin på! Satt som ett skudd.

Mørk rosa kjole HER

Topp med leopardprint er også fra nelly, men de var fri for den nå. . . 

Topp med flagg HER // Topp med peacetegn HER. Disse er de beste toppene jeg eier – så utrolig deilig stoff! Har en til, men fant den ikke nå. . .

// affiliateslenker

5 kommentarer
    1. Hei Stine Mari!
      Jeg lurer på – de to rosa kjolene, hvordan er de i størrelsene? Jeg tror jeg trenger samme str som deg, men hvilken str burde jeg da ta? Og den mørkerosa, er den veeeldig kort? Liten/stor i str? Håper veldigveldig at du vil hjelpe meg? Skal spørre mamma om jeg kan bestille imorgen og da trenger jeg hjelp, pliis 🙂

    2. Kristina: Jeg har begge mine kjoler i L, fordi kjoler har en tendens til å bli liten over puppene mine haha… Den lyse er litt større i str enn den mørke, så den mørke er ganske akkurat passe mens den lyse enda har litt å gå på, men ikke mye.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg