ferdigskrevet

Føler meg som en skikkelig flink blogger nå! For i går ferdigskrev jeg noen innlegg som jeg kan poste når jeg har det litt travelt, eller er på skolen. Var ikke så veeldig oppfinnsom, så innleggene er vel så som så. Er bare utrolig glad for at jeg endelig har noe som ligger ferdig i utkast som jeg kan poste om det er krise! Hater å la bloggen stå ublogget, haha. . . Men er det noe dere vil jeg skal blogge om? Hadde blitt utrolig glad om dere faktisk hadde noen ønsker! Det gjør det såå mye lettere for meg å blogge om noe annet enn hva jeg har spist til frokost og at jeg lider av søvnmangel.

6 kommentarer
    1. Hadde vært morsomt om du skrev sånn “ting dere ikke visste om meg”, eller “ting jeg hater”-innlegg! Alltid gøy å lese:-)

    2. Hjertesaker (elsker å lese om de!), dine meninger om ting, tips til ditt og datt, romvideo, husvideo (haha), tips til god mat, innlegg om hvilke serier du ser på og litt om de, liker å lese litt av hvert! Flott du spør oss lesere, blir fort ganske kjedelig i lengden å kun lese om slike hverdagslige ting 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg