jeg vil ha en Boo!

Herreguud, her om dagen kom jeg over verdens søteste hund! Har egentlig aldri vært så opptatt av å ha hund, eller opptatt av hunder generelt. Men i det siste har jeg bare blitt med og mer giret på å skaffe meg hund – når jeg flytter for meg selv, såklart. Så dere kan jo tenke dere at den tanken på sekundet ble veldig aktuell da jeg kom over Boo, ååh noe av det nydeligste jeg har sett! Kunne gjort mye for å eie en slik liten engel, han er jo som sendt fra himmelen. Ordentlig kosebamse!

Lurer på om det virkelig er mulig å få tak i en lik hund, eller om dette er ett “engangstilfelle”? Vet jo at han er av rasen pomeranian, men vanligvis ser de jo ikke slik ut, eller. . .? Haha er jo overhodet ikke kjent med hunderaser og slikt, så hadde vært fint om noen av dere er det! Me want him so baaaad. . . . . Er jo umulig å ikke bli sjarmert av det her! Har brukt mange timer på å se på youtubevideoer av han og blir bare mer og mer forelsket. . .


9 kommentarer

Siste innlegg