super tirsdag

Nå har jeg nettopp vært i dusjen og fikset meg litt, skal ut en tur med Carina så skal vi kanskje på kino senere med Sandra og se utdrikningslaget. Woho! Noen av dere som har sett den? Tror den skal være syykt bra :) Ellers var jeg på newtonrommet med klassen i dag, sykt kjedelig. . . Lekte litt med klinkekuler og sang hawaiisk. Vanligvis hater jeg jo tirsdager over alt på jord siden det er den lengste skoledagen, men gikk greit siden vi fikk gå klokken 1 i dag! Dro rett til Carina etter det og sloknet i sengen hennes i nesten to timer, finnes ikke ord for hvor deilig det er å sove etter skolen. Mye bedre enn å sove om natten! Så alt i alt har jeg i grunnen hatt en suuper dag så langt, deeet liker jeg :)

Men nå skal vi kjøre så vi blogges senere. Ha en fin tirsdagskveld ♥

1 kommentar
    1. du sier du ser på tv2 sumo. hvordan har du fått dette på skolepcen, siden vi på stangnes ikke har administratortilgang, og dermed ikke kan laste ned programmer? 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg