Bachelorette

Kom nettopp hjem fra kinoen, så bachelorette sammen med Sandra og Carina. Ikke verdens beste film, så ville nok ikke gitt den mer enn 4 – men den var gøy da! Minnet meg litt om en jentete versjon av the hangover. . .? Mulig jeg har missforstått stort, men følte at det var ganske likt! Neste kinofilm jeg kan glede meg til nå, er skvis. Sandra ville se den så må vel bare henge meg med og se den, er jo en norsk film så finnes vel grenser for hvor bra den kan være. . . Men har egentlig lært meg selv å ikke dømme norske filmer etter jeg så max manus, etter det så har ikke norske filmer vært så alt for ille! Tror også jeg må få med meg flukt. . . Jeg bare måå.

Nå skal jeg holde meg oppdattert på det siste som skjer i Hotel Cæsar og Grey’s Anatomy, føler jeg har gått glipp av så utrolig mye haha. Eneste kjipe er vel at jeg ble så giret forrige uke at jeg lastet ned episoden av Grey’s som går i dag, så jeg har zero å glede meg til. . . Note to self; aldri i livet gjør det igjen, ødelegger hele sumogleden min.

3 kommentarer
    1. hei!
      kjempe fin blogg<3
      setter stor pris på en kommentar på bloggen min 🙂
      om du er interrissert i mote så velkommen til min blogg!
      har forresten en egen salgs blogg som heter myownfashionSalg 🙂
      klem-myownfashion

    2. Fine bilder! 🙂
      Har sett Flukt, etter min mening var den ikke såå bra… så liksom ikke meningen i filmen, de løp jo bare rundt og jaget og drepte hverandre haha. Men hvis noe var bra så må det ha vert begynnelsen, eneste delen hvor jeg var helt engasjert i filmen!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg