shopaholic

Sitter på skolen og dør litt, kan heldigvis trøste meg selv med at jeg er ferdig klokken 13 i dag! Lite russemøte etter det, så kan jeg dra hjem og sove litt. Er ikke lenge før vi skal ha kickoff nå, og føler virkelig at tiden ikke strekker til. Føler at de neste tre dagene kommer til å flyv avgårde og bare gå til å handle inn det vi trenger og fikse lokalet. . . Men går ut fra det er verdt det og at alle blir storfornøyde! Jeg gleder meg i alle fall som en gaaaal :)

Nå skal jeg se litt på nelly, kanskje jeg finner meg litt nytt? Uff, nei. . . Bestilte faktisk klær i går, en kjole og treningstøy fra Kari Traa – gleder meg i alle fall til det kommer! Men har såklart litt i handlekurven hos nelly også, som snart skal finne veien til klesskapet mitt. Men så har de jo fri frakt denne uken, så føler ikke det er like ille da!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg