jeg bare utsetter

Er ferdig på skolen, har gjort unna russemøtet og er klar for å ta meg en heftig powernap! Eller nei vent, heldige meg som har innleveringer opp til ørene som jeg må gjøre ferdig. . . Kan noen lære meg å ikke utsette ting?? Verste uvanen jeg eier, er litt sånn “jaja gjør det i neste uken” også skjer det bare aldri. Så tusen takk til meg selv, nå skal jeg gjøre tre innleveringer på tilsammen 20 sider ♥ Gleder meg så mye at jeg bare vil gråte. Heldigvis skulle Mona hjelpe meg, så da går det vel fort!

Men før alt dette tragiske skal jeg få tid til å spise middag med jentene, så på grunn av det blir det heller ikke powernap. . . Får håpe det blir noe heftig til middag i alle fall, så har jeg noe å glede meg til. Også skal jeg skrive ferdig noen innlegg til dere, har fått litt inspirasjon i dag (det bare kom til meg, masse idèer) så må bare gjøre det mens det enda er ferskt! Og rommet mitt, vel, det får dere nok ikke se på en stund. . . Slagmark (as always)

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg