beetlebilen

Kom nettopp inn døra hjemme, dro opp til Mona og spiste taco med henne og Carina, så dro jeg ut å kjørte i beetlebil med Sandra!! Herregud, FOR en bil, er så forelsket nå. . . Har fått det for meg at jeg ikke skal ha en gammel dritbil til 10.000 når jeg får lappen, men heller ta opp ett lån og kjøpe meg ordentlig bil. Tror jeg begynner å bli gal, slikt er jo overhode ikke aktuelt for meg som har min egen finanskrise fra før av. . . Jaja, kommer vel en tid hvor jeg får råd til noe slikt! Om ikke når jeg er i 30-årene så har jeg sikkert råd når jeg blir pensjonist.

Skal starte på innleveringene nå (ja jeg vet, sykt dårlig. . .) og se siste episode av Brothers & Sisters, jeg skal multitaske på høyt nivå nå, med andre ord. Neida, skal få gjort unna leksene først før det blir alt for sent, enda det i grunnen er alt for sent allerede. Noen som vil gjøre en feltrapport for meg. . .?

Ja mammaaa jeg vil ha en slik bil

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg