heia bloggeeen

Okei så ble det en bloggfri dag i går, men hadde virkelig ikke tid til å sette meg ned med bloggen. Orker ikke fortelle så mye, så kan bare si at det har vært den mest stressende lørdagen jeg noen sinne har hatt. Men ble en veldig vellykket kveld alt i alt – så jeg er utrolig fornøyd! Litt spying og noen som ble kastet ut såklart, men det er vel ikke til å unngå.

Nå skal jeg lage meg middag, ble en lefse taco til frokost og tipper jeg tar det samme nå. Formen i dag er helt suupert! Upåklagelig.

Me today and me yesterday. Haha ååh jeg er så fin på søndager ♥

Bilde fra festen og bilde fra før vi skulle fikse lokalet!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg