such a bad girl

 . . . Måtte bare shoppe litt i går, ble en ny vinterjakke på meg! Og en kjole og skjorte da. Men har siklet over jakken (og kjolen) siden jeg fant den, så har egentlig ikke dårlig sannvittighet. Endelig er den snart min ♥ Skal også skaffe meg en dunjakke med tiden, men det blir ikke før jeg har litt mer penger. Sitter i min egen lille finanskrise for tiden og det er virkelig ikke noe jeg klapper for. Eller, klapper meg selv litt på skulderen for at jeg er så ufattelig dum. . . Nå skal jeg ikke shoppe før jeg virkelig har bruk for noe, (sånn som i morgen hehe) og ikke bruke unødvendige penger.

Hva synes dere om jakken? ♥ Jakken kan kjøpes HER

Skjorte til bare 149,-(!!) HER (finnes også i rød)

Kjole HER til 279,- (finnes også i gul og sort)

// affiliateslenker

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg