feel like shit

Kom nettopp hjem fra skolen, skal hoppe i badekaret asap og smøre meg med selvbruning etterpå. Har fått heelt dilla på det etter at jeg prøvde xen-tan – det er seriøst den beste selvbruningen jeg noen gang har prøvd! Er helt frelst, haha. . . Skal også få meg noen timer med søvn etterpå, fordi det trengs noe så sykt.

Ellers har jeg ikke store planene for dagen, har historieprøve i morgen så må kanskje øve litt. . . Så skal jeg få med meg Greys Anatomy på tv2 i kveld, favorittserien for tiden!! (Etter Hotel Cæsar da haha. . .) Var jo så smart for to uker siden at jeg lastet ned forrige ukes episode, så da hadde jeg lite å glede meg til. . . Men i dag derimot – IDAG har jeg noe å glede meg til! Også er det masse andre godbiter på sumo som jeg skal få sett, ååh som jeg gleder meg. Dere får ha en fin tirsdag da ♥ Puss puss

I feel like shit today

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg