powernapnapnap

Nå er jeg på tur i seng, kom hjem fra skolen for to timer siden og er helt død. . . I reeeeeally need a powernap. Utrolig hvor fort timene går når du er hjemme, mens på skolen føles det som om alt går i sakte film? Har allerede vært to timer her hjemme, føles som en halvtime. . . Well well, dagen i dag har uansett gått veldig fort da, så skal ikke klage. Er alltid ferdig 1 på onsdager – noe som såklart er ufattelig godt. Skal se om jeg ikke får gjort noe fornuftig i dag, som for eksempel å øve på teorien litt mer. Føler jeg snart er klar for å ta den! Så da gjenstår det bare å få innvilget søknaden min så jeg får tatt den :)

I morgen begynner jeg 9, noe som vil si at jeg får èn time ekstra søvn. Lykke ♥ En time ekstra utgjør faktisk utrolig mye. Så har vi gym i de to siste timene, men siden vi enda har egentrening skal jeg ta meg en tur på flex med noen andre jenter i klassen. Nå skal jeg faktisk bli flink til å trene igjen! Var jo utrolig uheldig å fikk kyssesyken i fjor, så da ble medlemsskapet mitt avsluttet. . . Men var ganske flink da jeg gikk førsteåret! Så tenker å ta det opp igjen nå. Må bare finne litt viljestyrke.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg