er jeg sprek nå?

Kom nettopp hjem etter en heerlig tur på Gangsåstoppen med Carina! Er så utrolig glad for at jeg har henne å trene sammen med, hun motiverer meg noe sykt. Så vi kom oss opp og jeg er enda i livet, haha. Var ganske tungt siden det var veldig glatt og gjørmete, så kan vel si at jeg er ganske kald, skitten og ekkel akkurat nå. . . Men det var verdt det! Er vel ikke så veldig mye sprekere enn jeg var i går, men om jeg bare fortsetter så blir det vel resultater etterhvert. Har også kjempemye energi nå og har masse planer for dagen, så no time for powernap today!

Nå skal jeg hoppe i dusjen og skrubbe meg, så skal jeg prøve å få tatt på litt selvbruning gjevnt. Må se bra ut i morgen når jeg skal i bursdagen til Lotte, gleder meg såå! Blir en todagers denne helgen, oh god. . . På søndag er jeg ikke levende, det er noe jeg kan garantere.


4 kommentarer

Siste innlegg