that girl shoe

 Nå har jeg nettopp gjort meg klar til å springe ut døra, skal ha møte med russestyret på peppes om ikke så lenge så må vel få opp farten. Skulle egentlig bare si hei og hade til dere siden det ikke har blitt så veldig mye blogging i dag. Dere får ha en fin kveld ♥

Og se på de nye skoene de har fått inn på nelly da!! NYDELIGE. Skulle ønske jeg klarte å gå i hæler, men the truth is at jeg aldri har lært meg det. . . Litt dumt siden jeg er så lav, men kanskje en dag. Har i alle fall en fin skosamling som kan komme til nytte da, de står nemlig bare til pynt nå for tiden haha. . . 

Sølv HER // Gull HER // Sort HER // Glitter HER // Brun HER // Blå HER

// affiliateslenker

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg