skolelyset her altså

Kom nettopp inn døra, var som sagt på russestyremøte også dro jeg å kjørte tur med Charlotte og Martine etterpå. Og Mariell. Nå skal jeg få med meg siste episode av Hotel Cæsar før det blir tidlig kveld på meg! Er blitt mamma for Carina og Martine nå, så må opp tidlig i morgen for å ringe dem helt til de også våkner. . . Er det mulig. . . Jaja hva gjør man ikke for å være snill? Også kan jeg bare fortelle igjen at jeg ENDA bare har èn dag med fravær, det skal ikke være mulig. . . I tillegg er ikke dette fravær som jeg tar så tungt, så det går bra.

Jeg kan ikke beskriiive hvor deilig følelsen av torsdag er. . . Torsdag, jeg elsker deg! Når du legger deg om kvelden og kan tenke at i morgen er siste skoledag før helg, deiligste følelsen i hele uken. . . Når vi snakker om uke, sykt fort denne har gått da?? Føles som om det var i går at vi var i lokalet og fikset siste rest til russekickoff, gud som dagene flyr. Snart jul!! Gleder meg som ett lite barn til gaver, julemat, barne-tv og alt som følger med julen. Ååh la månedene gå fort. . . 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg