tapas og vin

Heihei ♥ Beklager for at det ikke ble blogging tidligere i dag, men fikk det plutselig så travelt når jeg skulle dra til bestemor med tante, onkel og søskenbarn. Gratulere såå mye med dagen, beste ♥ Hun ble 67 år i dag, men holder seg enda ung! Ble servert rundstykker og kromkaker, også tok vi med muffins som jeg og søskenbarnet laget i går. Skal virkelig ikke klage!

Nå er jeg hos Martine med jentene og spiser tapas og drikker vin! Såå utrolig godt. . . Hadde verdens sykeste søndagsfølelse da jeg våknet i morges, kan vel si at jeg var over gjennomsnittet glad da det gikk opp for meg at det bare er lørdag. Dere får kose dere masse ikveld!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg