rolig lørdag

Sto opp først nå. . . Eller, for en time siden da. Sov hos Martine i natt siden vi kjørte til klokken 5 i morges, så våknet vi i 2 tiden og jeg dro hjem. Men så ble jeg så utrolig trøtt klokken 5 at jeg bare måååtte sove, haha, smart. . . Så nå er jeg lys våken i alle fall! Skal se spise kveldsmat og se på tigerstaden på TV2 Sumo, virkelig ett høydepunkt på søndagene! Skal også ta litt ansiktsmaske og virkelig kose meg. Søndager ♥

Var utrolig koselig i går, hadde jentekveld hos Martine med tapas og vin før vi dro ned på en liten tur. Jeg var jo så å si edru siden drikkelysten ikke helt var der i går, så ble bare en flaske vin til maten for min del. Men det gjorde meg overhodet ingenting – hadde det supermorsomt som edru uansett! Haha.

Verdens beste småsnacks! Wraps med snøfrisk, løk, ruccola og parmesan skine.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg