rutstore.no

 Har sett litt på nett etter klær, vet jo at jeg egentlig har masse klær – men overhodet ikke nok! Mangler skinnjakke, blazer og dongerijakke, noe som er musts i et klesskap. Derfor føler jeg at om jeg kjøper det, er det nødvendig. Fant derfor noen favoritter på rutstore! En relativt ny nettside som selger klær, de har samme merke på nelly men ikke like bra utvalg som på rutstore.no. Fant også noen gensre og skjorter jeg kunne tenke meg, ååh. . . Penger, penger, penger. Jeg trenger virkelig penger! Haha, får knø meg til å sende inn stipendet snart, så får jeg litt å sløse.

Blazer HER til 499,- // Skinnjakke HER til 499,- // Dongerijakke HER til 399,- // Skinnjakke HER til 599,-

Skjorte 1 HER til 199,- // Skjorte 2 HER til 199,- // Topp HER til 259,-

Genser 1 HER til 199,- // US genser HER til 259,- // Blå genser HER til 199,- // Metallic genser HER til 299,-

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg