twittwhore – again.

Var noen som lurte på hva jeg heter på forskjellige sosiale medier, og det er så enkelt som sstinemari! Det heter jeg både på twitter, instagram, viddy, snapchat og youtube. Ganske greit at det navnet aldri er opptatt, så jeg bruker det brukernavnet på det meste. Har faktisk blitt litt mer aktiv på twitter i det siste, så hadde vært koselig om dere fulgte meg der! Synes det er så koselig å se på deres tweets også, så det bruker jeg å gjøre når jeg har litt tid til overs.

Hva heter dere på twitter? Legg igjen en kommentar så skal jeg ta meg en titt!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg