den perioden

God kveld! Nå sitter jeg og ser på solsidan på TV2 mens jeg koser meg med to liter vann, haha. Har helt glemt av å drikke vann i dag så må nesten ta litt igjen. Tenker å ta en runde selvbruning nå før jeg legger meg, begynner å bli blek igjen. . . :( Ellers har dagen min gått til å se på twilight og twittre. Har fått min månedlige twilightperiode, så nå er det ikke lenge før det går over til Harry Potter, det kommer alltid etter twilight haha. Da føler jeg at jeg må ha på filmen hele dagen, uansett om den bare står på i bakgrunnen.

Har også bestemt meg for at jeg skal begynne å bleke håret nå – så skal jeg bli lyyys! Åh som jeg gleder meg :) Er jo over ett år siden jeg hadde den hårfargen, så blir morsomt å gå tilbake til “gamle” meg. Har egentlig savnet det litt, samtidig som jeg er lei av å ha brunt hår nå. Vil ha litt forandring!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg