ting du ikke visste?

Var noen som lurte på om jeg kunne poste ett “ting du ikke visste om meg” innlegg, og jeg har gjort det før – så velger heller å reposte det siden jeg ikke har så mye annet å komme på. Så dette innlegget skrev jeg da jeg gikk i førsteklasse og postet det i juni 2011. Ting er veldig annerledes nå og jeg har det faktisk utrolig bra for tiden, er veldig fornøyd med livet ♥ Men livet har både sine oppturer og nedturer, det gjelder bare å velge om du vil bry deg mest om det negative eller det positive. Jeg for min del har prøvd å bli flinkere til å fokusere på det som er positivt, og heller legge det negative til siden!


– Jeg har tidligere gått til psykolog i 4 år, fra 7. – 10.klasse. Dette var jeg sykt flau over, siden ingen av mine andre venner eller bekjente gjorde det. Jeg holdt det hemmelig og brukte som unnskyldning at jeg hadde forsovet meg, når jeg kom for sent til timene etter å ha vært der.

– Og jeg har i grunn bare vært ordentlig forelsket èn gang i hele mitt liv, resten har jeg vel bare vært veldig betatt av.

– Synging har alltid vært en slags side-hobby for meg, og jeg synger så å si alltid. Jeg har gått i forskjellige kor fra jeg var 3-4 år til jeg var 12 år, både kirkekor og barnekor, og jeg elsket det! 

– Jeg har flyttet 8 ganger siden jeg var 6 år. Har bodd i Jessheim og Asker, tre plasser i Lofoten og tre plasser i Harstad.

– Jeg har jobbet siden slutten av 2008, da begynte jeg sånn smått å jobbe på Nor Style. Fikk også sommerjobb og litt småjobber på KID interiør etter at jeg var utplassert der i 2009-2010.

– Jeg har i lengre tid trodd at jeg lider av depressjon. Jeg er ofte lei meg, gråter, og kan plutselig bli skikkelig depressiv og bare sitte å surke over alt, og dette er flere ganger i uken. Jeg var faktisk så nedfor en periode at jeg ikke ville leve lenger, men dette er en liten stund siden og det hadde skjedd noe som gjorde at jeg ble veldig satt ut. ALL OKEY NOW!!

– I en periode var jeg redd for at jeg kanskje hadde en form for spiseforstyrrelser. Jeg kunne gå en hel dag uten å spise, og når jeg først spiste noe ble jeg kvalm og måtte spy. Jeg trodde også at det å ikke spise skulle gjøre at jeg ble tynnere, så jeg prøvde å unngå å spise når jeg kunne det.

– Jeg eier ikke selvtillit i det hele tatt og er overhode ikke fornøyd med meg selv, ikke med noe som helst. Selvtilliten min har bare blitt dyttet lenger og lenger ned opp i gjennom årene etter en del “mobbing”, og jeg har gjort en del for å prøve å føle meg bedre, som å smile, le og virke generelt positiv hele tiden. Jeg føler uansett at jeg er sykt negativ all the time, og jeg skjønner rett og slett ikke hvordan vennene mine klarer å være sammen med meg til tider – de er bare helt fantastiske! Jeg skal heller lære meg å sette pris på meg selv, og den jeg er.

3 kommentarer
    1. Åh, utrolig bra innlegg! Selv om det bare var repost, så fikk jeg et helt annerledes syn på deg der. Føler at jeg fikk mye mer respekt for deg nå! Det er så tøft når bloggere tør å komme frem fra den “perfekte” fasaden sin, kan ikke få sagt det nok. Det som irriterer meg med bloggere som for eksempel Erica og Aurora er at de later som om de har et perfekt liv, og lager et perfekt bilde av seg selv for alle leserne. Det får som oftest folk til å føle seg verre og føle at de har et mislykket liv… Da begynner jenter, for det meste små og naive, å prøve å leve opp til en hverdag som ikke finnes. Det er slike innlegg som får andre til å føle seg bedre, å vite at de fleste sliter litt en gang! Ja, det kom litt utenfor tema her, men uansett, det jeg skulle si var at jeg elsket dette innlegget, at du er nydelig og at du har en suuuper blogg! Kjempebra at du har det bra nå, og lykke til videre! <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg