favorittbloggene

Dette er bloggene jeg sjekker hver dag, hver time, hvert sekund haha. Blir gaal om de ikke oppdatterer ofte nok! Men om det hadde vært opp til meg, ville jeg fått dem til å oppdattert hver time. . . Så ja, det vet vi jo er nesten umulig å få til. Leser også mange andre blogger som jeg kommer over, men er disse jeg leser daglig. Trenger egentlig noen flere å lese fast, så noen som har blogger å anbefale?

Marthe Borge

Therese ♥ Dårlig med oppdatteringer nå for tiden da, men det forbedrer seg nok snart! Håper jeg. . .

Tuva ♥ Savner oppdatteringer her også. . . Venter hver dag i spenning 🙁

Lene Orvik

Annais

Amanda ♥

Og såklart min kjære Sopsop ♥

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg