det går dååårlig. . .

Hei hei ♥ Nå skal jeg gjøre meg klar for å dra på jobb, har vært i dusjen så er myye som må gjøres nå haha. Er som vanlig ganske sent ute, men siden pappa plutselig skulle okkupere badet ble det sånn. Får bare håpe jeg får tid til alt. . . Ser for meg at jeg kommer til å komme ned på butikken med håndduken enda på hodet, haha. Heldigvis trenger jeg ikke så veldig lang tid på badet!

Tenkte også å vise dere noe jeg bestilte i dag, wii! Spør hvordan det går med kutting på shopping? Dårlig. . . Jaja, YOLO! Så det er viktig å skjemme seg selv litt bort.

Rosa genser HER // Bukse HER (jeg kjøpte i blå, de er fri for den) // Orange genser HER

// affiliateslenker

3 kommentarer
    1. Er sååå lei av ordet YOLO!
      “åå, vil ha veska til 2000 kr men kjøpte 4 veske sist uke.. jaja, YOLO”
      “ska vi drikke oss drita idag? YOLO!”
      “kanskje vi ska skulke skolen idag? YOLO!”
      dritlei…… folk kan heller si IS. (I’m Stupid..)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg