dette gjør jeg på lørdager

Ja jeg lover dere, dette er en sykt normal lørdag for min del. Neida, jeg sitter barnevakt i dag. Pappa skulle på personalfest eller noe slikt, så siden jeg egentlig ikke skulle ut i dag (hvem prøver jeg å lure, såklart skulle jeg egentlig ut i dag. . .) sa jeg ja til å passe småtrollene. Så nå har vi perlet og sett på Alt for Norge, så skal jeg snart sette kokkekunstene mine på prøve og diske opp ett herremåltid. Super lørdag! Skal ut å kjøre litt med Carina etterpå når han kommer hjem igjen, så skal ikke bli mangel på å være sosial i dag. Har forresten funnet ut at perler må være det eneste man kan bli for voksen til, er så utrolig vanskelig å perle når jeg plutselig har dobbelt så store hender???? Faen da. . .

Sovnet av i noen timer etter jobb, så dette resulterte jo såklart i at jeg nå ser utrolig nydelig ut. . . Så no photos av meg nå.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg