vipsalg på nelly

Akkurat nå har NELLY VIP salg med blant annet over 700 kjoler, flere hundre sko, gensre og jakker til kjempegode priser. Klikk HER for å komme til salget, bruk koden FBSALE. Har sett meg ut noen favoritter, men siden jeg har gitt meg selv shoppingnekt kan jeg ikke bruke mer enn 500kr OM jeg skal ha noe på salget, ååh det suger. . . Jaja kommer vel flere sjanser. Her er i alle fall noen av mine favoritter fra salget!

Rosa HER // Sort HER // Beige HER // Blå HER

Korallfarget HER // Neonrosa HER

Lilla HER // Grønn HER

Gul HER // Orange HER // Gul HER

Orange HER // Mintgrønn HER // Rosa HER

Blå HER // Beige HER // Sort/hvit HER

Gul HER // Blå HER // Rosa HER

// Affiliateslenker

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg