en liten harrytur da

Heii! Har ikke hatt tid til å blogge i dag siden jeg dro til Sverige rett etter jeg postet forrige innlegg. Vi er jo så heldige at det bare tar rundt 3 timer å kjøre til Abisko, så er jo veldig lettvindt å ta seg en svipptur. Dro dit for å handle litt sammen med jentene (snus, brus, godteri, bacon osvosv dere vet nå, svenskemat) og brukte ikke mindre enn 2500kr. . . Shame on me, kan vel unnskylde det med at jeg trengte alt. . .? Var i alle fall en veldig koselig tur! Greit å kjøre når det enda ikke er blitt heelt vinter.

Nå skal jeg ta meg ett bad og se på tigerstaden. Åh, som jeg elsker det programmet! Det gjør at søndagene plutselig blir litt bedre, men det sa jeg kanskje forrige søndag. . .? Haha, kan ikke få sagt det nok! Om dere ikke fikk sett det på tv, kan dere se det på sumo HER. Er dessverre ikke gratis å ha abonnement der, men det er så absolutt verdt det om du følger med på mange programmer på TV2 slik som Hotel Cæsar, Greys Anatomy eller Privat Praksis!

Haha heldig bilde altså. . . Litt flekkete her og der etter selvbruning, deeet skal jeg fikse i kveld!

Haha vi gledet oss såå til å kjøre tilbake for å se på trollet. Stoppet der, tok 10 bilder, så dro vi igjen. . . Vel vel

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg