napoooleon

Dårlig med oppdatteringer i dag altså, men la meg klokken 5 og våknet rundt halv 8. Ååh sengen min ♥ Det finnes ikke bedre. Kunne bodd i sengen min og hatt det som jobb, om jeg hadde hatt muligheten til det. Ellers gjør jeg ikke stort, holder på med en innlevering om Napoleon Bonaparte, sykt spennende! (jaah) Også snapchatter jeg litt, heter sstinemari om noen plutselig vil sende meg bilde. You never know. Skal se morgendagens episode av Cæsar også, men det må jeg nesten utsette til jeg har fått levert inn oppgaven. Gud gi meg styrke. . . Dette går virkelig ikke fremover, haha. Lurer på om det er denne Napoleon sangen kommer fra? Den der Napoleon med sin hær. Hører forresten det er kommet en ny “barnehage”versjon om noen bryr seg, hehehh.

Napoleon med sin hær over kjøkkenbenken dro.
Den ene datt i vasken den andre datt i do.
Den tredje datt i renna og slo ut alle tenna,
Napoleon med sin hær over kjøkkenbenken dro.”

Wohooo go follow me på instagram! Da blir jeg glad ♥

Nattbuksen er obligatorisk med en gang jeg kommer inn døra hjemme.

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg