det som skjer, det skjer.

Hei dere ♥ Sitter på skolen nå og har naturfag, verdens mest unyttige fag føler nå jeg. Men det er nå så, får bare komme meg gjennom det. Går jo tross alt siste året på skole, SISTE året, herreguud. . . Aldri mer skole. Aldri mer lekse. Aldri mer stå opp klokken 7. Aldri mer 7a+(27b)-a*3^3. Siste skoledagen i juni skal feires, den skal virkelig ta av! Nesten litt utenkelig at jeg piner meg gjennom mitt siste år nå. . . Og dette året skal jeg gjennomføre med stil og gode karakterer. I dag er en god dag, merker jeg.

Hvertfall, etter skolen i dag (haha ikke typ hva jeg skal gjøre når jeg er ferdig på skolen for godt. . .) tenker jeg å dra hjem for å rydde litt, har virkelig lyst til å få i stand rommet mitt snart! Det har ikke vært annet enn ett stort kaos i det siste. . . Og den dagen blir today! I hope. Innsatsen min daffer sånn utroolig av hver gang jeg skal sette i gang med slikt, er sånn “WOHOOO NÅ SKAL JEG RYDDE!!!!!” også etter en time er jeg enda motivert, men det går bare dårligere og dårligere. Og slik fortsetter det til jeg setter meg ned på dataen og tenker “tar det i morgen” også skjer det egentlig aldri. Kan godt ta før og etter bilde til dere? Dere vil bli sjokkerte, I promise you.

Synes forresten dere er dårlige til å kommentere? Ser jo veldig godt på statistikken at dere er her. . . Men skjer liksom ingenting med kommentarfeltene, haha. Gjør veldig mye på bloggmotivasjonen om jeg fikk kommentarer på innleggene, så håper dere skjerper dere litt på det punktet. . . ♥ Love you all!

6 kommentarer
    1. Er akkurat sånn med meg også når det gjelder rydding…
      Angåene kommentarer, jeg er helt ening at det hjelper på blogglysten. Man føler virkelig at man får noe tilbake for innlegget du har skrevet! 😉

    2. Helt enig, gleder meg sååå til skolen er ferdig! Æsj videregående er sykt dritt, stå opp sinnsykt tidlig – komme hjem dritsent, masse lekser/prøver/innleveringer osv.. liker ikke sånne obligatoriske ting!
      Fine bilder foressten, you are pretty!

    3. Kjempe fin blogg! Leser den hver dag 🙂
      Rommet mitt er også sinnsykt rotete, haha. Rydder alltid typ, 5 minutter før jeg får besøk ellernoe.
      Men et spm, skal du ikke gå videre på høgskole ellernoe? Eller har du tenkt til å ta lærling? Jeg går siste året selv nå (påbyggningsfag) og merker veldig hvor tøft det er. Uansett, stå på!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg