jul/nyttårskjolene

Siden det er nøyaktig to måneder til julaften nå tenkte jeg å komme med tips til jule- og nyttårskjoler! Har laget innlegg før også, men siden flere av kjolene er utsolgt nå – og det er kommet inn nye – tenkte jeg det var greit med en “del 2”. Selv kunne jeg tenke meg flere av disse, men tror jeg kommer til å bruke en av kjolene jeg allerede har. Peplumkjolen som er først her, er i alle fall på toppen på ønskelisten! Måå ha. . . Neida, klarer å beherske meg, litt i alle fall. Noen favoritter? Eller kanskje du funnet kjole allerede?

Peplum kjole HER // Blå kjole HER // Svart kjole HER

Paljettkjole HER // Blå kjole HER // Svart kjole HER

Rød kjole HER // Gull kjole HER // Rosa kjole HER

Rød kjole HER // Svart/hvit kjole HER // Sølv kjole HER

// Affiliateslenker

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg