. . . jeg hater dette

Kom hjem fra skolen og tentamen for vel en time siden, gud fader altså. . . Kjenner jeg gruer meg ganske mye til å få den tilbake! Men orker ikke ta sorgene på forskudd heller, så jeg bare enkelt og greit gjør meg opp en mening om at jeg får en 1’er, så får jeg heller bli positivt overrasket. Og ja, i morgen har vi nynorsk. Trenger jeg i det hele tatt å forklare følelsene mine for det? Jeg spår 1/2 i karakter der. . .

Nå skal jeg se solsidan og lage meg noe jeg kan spise. Er utrolig sliten om dagene og det hjelpe så absolutt ikke på med all snøen som er kommet! Serr, er kommet sikkert en meter med snø bare på to dager?? Er jo rene texas her nå, biler som kjører utfor, kræsjer og kjører i andre biler. Skulle tro vi var blitt vandt med at vi har hard vinter til nå. . . Vel vel, skal ikke legge skjul på at kommunen virkelig har spart på strøingen til nå i alle fall, er ikke strødd i det hele tatt ser det ut som? DET er i alle fall uforsvarlig, kjenner jeg blir lyyynings. Jeg hater vinteren, hater snø, våte sko og mørket. På toppen av dette så kommer vel vinterdepresjonene any time, gleder meg til det da :-):-)

2 kommentarer
    1. Har snødd mye her også .. 🙁 Åå, du er så fin, Stine! 🙂 Kan du vise hvordan du får brynene dine så fine?? 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg