herlig avslutning på dagen

Hei dere ♥ Kom nettopp hjem fra flex, eller stamina HOT som det så fint heter, haha. . . Har hatt prøveuke der nå i en uke til jeg får meg medlemskap, skal faktisk dra på lørdag og fikse det! Gleder meg virkelig til å komme inn i treningsrutinene som jeg hadde før. Var utrolig flink å trene etter nyttår i fjor faktisk, så nå skal jeg bli minst like flink igjen! Skal også bestille meg nye treningsklær så jeg virkelig har motivasjonen på topp :)

Nå skal jeg ta meg ett langt og deilig bad mens jeg ser på den nyeste episoden av pretty little liars! Bruker faktisk alltid å se på tvserier når jeg bader, haha. . . Så skal jeg ta en runde selvpleie og avslutte med selvbruning! Super avslutning på dagen ♥ I morgen er det enda en tentamen som venter – i nynorsk. . . Åååååh som jeg gleder meg! Not.

Siden jeg er svett og jævlig får dere heller gamle bilder! Disse er fra begynnelsen av november i fjor, tiden går fort. . . .

2 kommentarer
    1. Hvordan får du til det egentlig? Å se på film på pcn mens du bader, haha skjønner ikke hvor du legger pcn?
      Lykke til imorra!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg