nydelig nordnorskt vær

Åh, er verdens mest deprimerende vær i dag. . . Regn, snø, mye vind og grått. Perfekte været for å sitte inne i! Skjønner jo at vi er ganske heldige her oppe i nord, vi hopper egentlig bare over alle årstidene hvert år og ender opp med vinter. September, oktober, november, januar, februar, mars, april, mai = vinter. Ja, jeg hoppet over desember fordi da var det så lite snø en periode i fjor at det var nesten høst?? Og juni, juli, august er høst/vinter. Er det rart vi blir deprimerte her oppe?

Hadde tentamen i nynorsk i dag, og for å holde det kort – jeg holdt på å sovne fire ganger i løpet av den første timen, så det tok altså en time før jeg begynte å skrive. Skrev også 300 ord for lite, men jaja. Så jeg har altså lite ambisjoner om å få 5/6 på denne. Men who cares, nynorsk må være det mest unyttige faget i norsk skole. NÅR kommer jeg til å få bruk for det?? Jeg kommer heller aldri til å ha bruk for å analysere noveller, artikler eller romaner. “ja men vær nå litt optimistisk da” UNDER 8 MÅNEDER TIL SOMMERFERIE!! Og under 8 måneder til jeg aldri skal ha nynorsk igjen. Feels gooood.

Dagens outfit liksooom.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg