nothing more than that

God morgen ♥ Sto egentlig opp klokken 12 i dag, men syntes det var aalt for tidlig til at jeg har frihelg, så jeg sov en time ekstra. Feels good! Nå ser jeg på twilight og koser meg med en god kopp te, kan ikke bli en bedre morgen enn dette. Skal også dra på flex etterpå for å fikse meg medlemsskap, DET blir godt! Også er det jo lørdag i dag, noe som automatisk betyr at jeg ikke gidder å dra ut. Kanskje jeg bare tar meg noen glass vin, men nothing more than that.

Siden jeg plutselig har så god tid i dag, er det noen spesielle innlegg dere vil jeg skal skrive?

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg