my morning

God morgen! La meg ganske sent i natt så at jeg sto opp for en time siden var nesten døden for meg. . . Men jeg tenkte at jeg heller måtte se på den lyse siden og gjøre noe ut av dagen. Så jeg laget meg tapas og satte på twilight! Så nå koser jeg meg ihjeel med Edward Cullen ♥ Skulle hatt en sånn, jeg. Er ikke feil å våkne opp til han en søndagsmorgen!

Ellers var jeg bare sammen med Sandra og Carina i går, fikk såklart ikke tatt bilder siden jeg glemte minnebrikken hjemme (. . . hvordan er det muulig) såå ble bare litt iphonebilder. Kan vise dere senere! Blir vel mest spennende for de som ikke følger meg på instagram, siden jeg har postet de der haha. Anyways, stipet håret mitt da! Skal jo bli lysere, men tar det i omganger med stiper, så er ikke blitt helt blond altså.

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg