off we go

Heihei ♥ Kom hjem for ikke så lenge siden fra russestyremøte, måtte selvfølgelig synde og spise pizza. . . Shame on me. Men måtte belønne meg selv litt siden jeg har vært så flink i det siste, elleer? Haha nei, finner egentlig ingen god grunn til å spise usunt. Men var godt da! Er egentlig bare innom hjemme en snartur for å rydde før jeg må løpe ut igjen, sitter og venter på å bli hentet av Charlotte så skal vi dra en tur på flex for å trene! Flink pike eller? Haha prøver i alle fall! Ble jo medlem på lørdag så nå må jeg bare trene for harde livet så det ikke skal bli bortkastet penger.

Har også vært å sett på sko på forskjellige sider på nettet, og til nå er det nike eller asics sko jeg holder en finger på. Noen som har bra treningssko å anbefale? Må nesten få meg nye asap siden de jeg har nå er så utrolig vonde. . . Får rett og slett vondt i føttene bare av å gå i dem, så det er no good.

Gammelt bilde ofc

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg