sminkespesial

Åh, så utroolig trøtt jeg er. . . Treningen i dag tok virkelig på og jeg merket veldig godt at jeg hadde trent da jeg kom hjem, for å si det slik. Men godt var det! Tok meg et laangt og deilig bad, så smurte jeg meg inn i min herlige bodylotion fra Elisabeth Arden etterpå. Himmelsk ♥ Skikkelig kosekveld på meg! Fikk også sett Hotel Cæsar mens jeg badet, perfekt egentlig siden jeg kunne dukke under vann når jeg ble frustrert haha! Jeg lever meg så sykt inn i den serien. . . Var noen som lurte på hvordan jeg klarte å se på serier mens jeg bader, og det er så enkelt som at jeg setter pcen på benken! Ikke så veldig vanskelig løsning. Nåå skal jeg snart stupe i seng, så god natt søtinger ♥

Har laget en liten sminkespesial til dere siden flere har spurt etter hva slags sminke jeg bruker, håper det faller i smak! Har maasse sminke egentlig, men veldig lite som jeg bruker daglig. På skoledager f.eks bruker jeg egentlig bare foundation og litt pudder, så tar jeg på meg brynene og er klar! Er ikke så veldig høytidlig av meg på skolen, er ikke så nøye. Om det er noe mer dere lurer på ang. sminke så er det bare å spørre! Så skal jeg svare i et eget innlegg.

Haha, tok ikke lange tiden før jeg fant ut at det så litt trasig ut på benken min. . . Måtte freshe litt opp!

I den rosa sminkemappen min har jeg den “daglige” sminken, som jeg alltid bruker.

Også har jeg litt forskjellig i den beige. Primer, pudder, foundation og øyeskygge til dager hvor jeg føler for å være litt penere! Haha.

Solpudderet og kosten jeg bruker daglig. Sverger til kosten! Beste som finnes. Kan kjøpes på cubus.

Pudderet jeg bruker daglig. Er fra MAC i fargen medium plus. Kjøpte min på MAC i Oslo.

Mascaraer fra Isadora og define-a-lash fra maybelline. Dipliner fra body shop. Disse har jeg også brukt fast i laang tid!

Concealeren jeg bruker. Har den i fargen natural. Kan kjøpes HER.

Verdens beste foundation! Har brukt den i sikkert 2 år nå og ingenting slår den. Har den i den lyseste (?) fargen
for å være sikker på at den ikke skal bli for brun, haha. For det er altså IKKE pent. . . Kan kjøpes HER.

Øyebrynspudder, klarer meg ikke foruten! Brukte blyant før, men dette er såå mye bedre. Anbefaler den til alle!
Alle som har bryn da, ellers sitter det ikke. Ser utrolig naturlig ut og holder hele dagen. Kan kjøpes HER.
Kosten jeg bruker er fra GOSH og er kjøpt på VITA. Det følger også med kost i pakken med pudderet (se link over her), men den er ikke like bra. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg