ett år gammel sangvideo

Nå er jeg så utrolig sliten og lei at sengen bare blir mer aktuell for hvert minutt. Så etter jeg har postet dette blir det en liten powernap på meg! Er jo ikke godt å si om klokken faktisk er 3 eller 10 når jeg er hjemme fra skolen, så hjernen min innstiller seg på at det er natt med en gang jeg kommer inn døra. Denne mørketiden er jeg overhodet ingen fan av. . . Men er koselig da! Jeg liker når det er mørkt ute, og jeg kan sitte inne med levende lys og en kopp te mens jeg koser meg med en film. Så om jeg ser det på den måten – så elsker jeg mørketiden!

Og til dere som lurer på hvordan det går med teorien – dååårlig. Skal pugge og pugge og pugge når fremover så skal dere se at det blir nok lappen på meg også etterhvert! Må jo også møte min største frykt når det kommer til lappen, nemlig å ha oppkjøring på vinteren. . . Var det noe jeg hadde lovet meg selv, så var det at når vinteren kom så skulle jeg ha lappen. Men vi ser jo alle hvor bra det gikk hehehe:-):-)

Legger ved sangvideoen min som jeg laget for ett år siden, siden det var noen som ville det også. Var også denne sangen jeg sang på idolaudition (kom ikke videre til dere som lurer på deeet) bare med litt hesere stemme og ufrivillig skjelving, haha. . . Ble nemlig syk dagen før og våknet opp med sår hals og såvidt stemme på selve dagen. Kjipt, men sånn er nå det.

5 kommentarer
    1. Det var utrolig nydelig! Du burde melde deg på idol i år , eller var det det du gjorde ? 🙂 Skulle ønske jeg hadde hatt din stemme <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg