nyhåret da

Kom nettopp hjem fra flex, var å trente en liten stund med Martine og Charlotte. Utrolig godt! Nå skal jeg ikke trene før på torsdag, så i morgen blir hviledag. Gleder meg egentlig til onsdag i morgen, er en veldig deilig skoledag egentlig, siden vi er ferdig klokken 1. Onsdag er min hjertedag ♥

Nå venter jeg på at solsidan skal begynne på TV2, utrolig morsom serie! (haha tok så lang tid å blogge at nå er det begynt. . .) Så det anbefaler jeg virkelig å se. Det som går på tv nå er sesong 3, men du kan se de to første sesongene HER på sumo. Koster penger om du skal se serier, men er verdt det om det er flere serier du følger med på, på TV2. Slik som Privat Praksis, Ingen Kjære Mor, Hotel Cæsar eller Tigerstaden!

Haha pen og sliten!

Haha var sykt vanskelig å ta bilde, kameraet ville så aboslutt gi meg rødt hår?? Jaja

Slik ser det ut nå! Etter to runder med bleking. Er ganske lyst, så er i alle fall på god vei!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg