Vinterjakkene mine

De to vinterjakkene jeg bruker er ganske like, men jakken jeg har fra nelly er den desisert varmeste av disse to. Det er pels på hele innsiden av jakken (falsk pels, såklart) men ikke i ermene, noe jeg synes er ganske greit. Jakken fra Elvine brukte jeg ganske lenge i fjor, helt til i juni faktisk! Føler det er en jakke som passer til alle årstider – så lenge det ikke er stekende sol, såklart. Tror ikke denne jakken selges i butikken lenger? Har i alle fall ikke sett at de har fått den inn på Carlings. Men de hadde den faktisk på nelly!

Nå skal jeg bare kjøpe meg en stor og god parkas, så er samlingen min komplett! Har jo lenge hatt lyst på en parajumpersjakke, men siden den er så dyr og jeg har kjøpt meg en ganske dyr jakke allerede, så tror jeg at jeg at det kommer til å sprekke budsjettet mitt (som jeg ikke har, hehe) ganske mye. Holder med et par tusenlapper! Trenger jo ikke å blakke meg heelt. Men samtidig er det jo ikke dumt å bruke mye penger på jakker, man bruker jo som oftest samme jakke i flere år!

Hvilken vinterjakke har dere? Og har dere noen gode og VARME jakker å anbefale?

Jakken jeg kjøpte i fjor på Carlings. Kostet 2195,- og er fra Elvine. Kan kjøpes HER.

Jakken min fra Nelly. Kostet 1895,- og er fra Samsøe Samsøe. Kan kjøpes HER

// affiliateslenker

3 kommentarer
    1. Jeg anbefaler svea jakkene på det sterkeste 🙂 Varmegrad 5/5 og kjempe fine på! Jeg har Svea Miss Smith jakken, og den er veldig fin i formen. Den koster halvparten av det en parajumper gjør, og det er færre som har svea jakke enn parajumper jakke, noe jeg setter pris på 🙂 Eneste negative er at Svea jakken har ekte pels på jakken, men jeg har sjekket opp i det og dette er ikke dyr som sitter i bur og er fanget. Det er dyr som blir skutt i det fri i Sverige, for å redusere antallet, noe som allerede må gjøres. Klem fra meg 🙂

    2. Anette Heggøy: Har også tenkt på SVEA, men liker ikke at det er ekte pels på den.. Men får se hva jeg finner ut! Koster jo bare rundt 3000 for en SVEA jakke så 🙂

    3. Kjøp Fjellreven, selges på tequila i Harstad. Stor og kjempe varm, billigere er de også 4100. Så får du prøvd jakken før du kjøper den og er ikke ekte pels! Store og gode på størrelsen. Om man bruker s må man ha xs. Beste jakken <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg