glemt hvordan det gjøres

God morgen! Eller kanskje ikke. Sto opp for en god stund siden og har i grunnen ikke gjort så mye. Jeg har sett litt på film med lillesøster og ryddet litt på rommet. Og med litt mener jeg not so much. . . Skal ha ekstrem opprydning her i løpet av neste uken, så skal jeg kjøpe meg ny seng og invitere jentene på sleepover! Haha neida, men skal invitere dem på re-opening av rommet mitt som de aldri har vært på. Kake, boller og brus står på menyen da!

Tok ikke så mange bilder i går, men fikk noen få da! Var i bursdagen til Marte som ble 18 i går, gratulerer såå mye med gårdagen ♥ Håper du fikk en super feiring! Jeg har jo ikke drukket på vel en måned, så var litt redd for at jeg hadde glemt hvordan det var å drikke. Men gikk greit, og jeg fikk i meg alt jeg trengte:-)) Pluss litt til.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg