ingenting spesielt

Har ikke vært helt i blogghumør de siste dagene, så derfor det har blitt litt tynt her i det siste. Skal prøve å skjerpe meg litt nå! Har uansett ikke skjedd så alt for mye, bare vært det samme gamle. Fredag hadde vi OD-dag, og siden jeg så på det som en gylden mulighet til en fridag – deltok jeg ikke på det. Støtter det heller ikke, altså OD, så var ikke noe annet alternativ enn å være hjemme. Var syk i dag, så fikk min første sykefraværsdag. Litt kjipt, men nå skal jeg ikke ha flere dager før jul! Såpass skal jeg da klare. Men nåå skal jeg se en episode SATC på TV3 før jeg legger meg. Er ganske dårlig enda, så tror jeg har godt av litt søvn. . .

Her er i alle fall instagrambilder fra den siste uken og forrige helg! Heter sstinemari på instagram om dere vil følge meg.

5 kommentarer
    1. hvorfor støtter du ikke OD? Det er jo en flott mulighet til å faktisk støtte noen som trenger det! 🙂

    2. Anonym: Fordi det er ganske lite av beløpet som kommer frem til de som virkelig trenger det, det meste av pengene går til å betale folkene som jobber i OD, og det synes jeg er feil. Da donerer jeg heller penger der ALT går til de som trenger dem 🙂 Dessuten føler jeg det skal være frivillig, noe det ikke er når du enten må jobbe, eller være på skolen og få høre hvor dårlig det er at man ikke har fått seg jobb. Om man velger å ikke delta så får man da fravær. Det er FEIL! Så jeg synes det er ett dårlig opplegg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg