alt er bare galt

Heihei ♥ Kom nettopp hjem etter å ha vært litt rundt omkring i byen med Carina. Er skikkelig dritvær her i dag, så blir nok ikke noen tur ut i/på regnet/vinden/snøen/isen i dag. Føler meg uansett ikke i helt tipp topp form, så blir nok å ta det ganske med ro. Tror faktisk jeg må legge meg en liten stund når jeg har postet dette, er redd hodet mitt er på tur av snart. “hehe” så morsomt. Nei. . .

Som dere kanskje har fått med dere er mandag og tirsdag overhodet ikke favorittdagene mine, dog de var ganske mye verre i fjor. Føler at alt er galt med mandager og tirsdager, som dere kanskje kan se på håret mitt og sminken. . .? Haha jeg er så peen, synes dere ikke? Men dagen ble litt reddet da jeg fant ut at to skopar fra brandos kom i posten i dag, wii! Materialistisk lykke ♥ Skal vise dere dem senere! Har jo vært tidenes nettshopper den siste måneden, så har enda masse jeg ikke har fått vist dere. . . Også bare mååtte jeg handle litt mer i dag, haha. Ubrukelig kan jeg vel også kalle meg selv!

Nå gleder jeg meg bare til i morgen. Onsdag ♥ Jeg elsker onsdager og morgendagen kan ikke komme fort nok.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg