to die for

Fra og med i dag skal hovedfokuset mitt være på å kjøpe meg bil! Eller, jeg skal i alle fall fokusere på å spare til bil. Fant meg verdens søteste lille bil i går som er to die for! Den har alt jeg leter etter til en perfekt pris, den står her i Nord – OG er ganske ny. Så, hvordan skal jeg få hostet opp 30 000 i løpet av en uke? Haha shit. . . Heldigvis er ikke pengene et så utrolig stort problem for meg, siden jeg har vært ganske flink til å spare det siste året. Men – jeg vil jo helst ha litt penger igjen på kontoen når jeg har punget ut for en bil. . .

Skal vel heller ikke få for store forhåpninger heller. Mest sannsynlig er det noen som har vært meg i forkjøpet, eller så er det store feil med den siden den er så billig. Men jeg orker ikke være negativ – jeg vil, og skal, ha bilen! Mamma pliiiis ♥

Tar på meg søtesmilet da, vet dere.

They see me rollin’

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg