jada snø, jeg elsker deg også

Heihei! Kom hjem for ikke så lenge siden, og det første jeg måtte gjøre var. . . å fjerne all snøen her hjemme. Startet med å brøyte meg en liten vei ned hele veien, så gjorde jeg resten ganske usystematisk. Akkurat nå (eller, borte nå da!) er det hvertfall en halvmeter med snø utenfor, om ikke mer, så da jeg kom hjem måtte jeg slepe alle mine bikbokposer på snøen for å få dem med meg inn. . .Som dere kanskje visste så har bikbok 50% på hele butikken i dag (i hele landet) og da måtte jeg såklart shoppe bittelitt. Koseklær, skinnjakke, dongerijakke, dongeribukser og noen gensre. Litt misunnerlig på meg selv i blant! Alt jeg kjøpte var helt nødvendig, om dere skulle lure, så jeg har overhodet ikke dårlig sannvittighet!

Før jeg dro på bikbok var jeg en tur på flex, så følte meg over gjennomsnittet ekkel som gikk ut blant folk etter det uten å ha dusjet. . . Men om jeg ikke dro med en gang kunne jeg risikere å miste det jeg hadde lyst på! (gjorde jeg såklart uansett. . .) Så nå er det tid for ett bad etterfulgt av selvpleie! Åh som jeg skal nyte dette. Så skal jeg kaste på meg de nye koseklærne mine og få tatt bilde av alt jeg kjøpte i dag og vise dere senere. Noen andre som har shoppet litt i dag?

Instapicz. Snøen i hele oppkjørselen vår – jeg elsker deg!!!!!!!! :-):-)

Vil forresten tipse dere om bloggen til Iris HER, en kjempesøt jente fra Lødingen! Virkelig verdt et besøk.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg