gleder meg

Ble aldri til at jeg dro ut i sted, April skulle heller ta seg en tur hit siden jeg passer småsøskene mine. Er utrolig lenge siden jeg har sett tantegullet mitt nå, så lurer på om hun blir like glad for å se meg, som hun alltid har blitt. Har i alle fall savnet henne veldig mye og gleder meg veldig til å få masse kos av henne ♥ Vet ikke om dere husker det, men tantegullet er i alle fall chihuahuaen til April! Mitt eneste tantebarn som jeg skal skjemme bort med julegaver i år ♥ Skal selvfølgelig ta masse bilder av henne, om jeg får tid mellom all kosingen da. Hun er en ordentlig kosehund, noe som jeg selvfølgelig er veldig glad for, hihi. . .

Men nå skal jeg spise kveldsmaten min og se siste episoden av Hotel Cæsar – er så fryktelig spennende for tiden! Så skal jeg se Jane by Design i samme slengen tenker jeg.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg