det er så deilig

Å komme hjem fra skolen på en fredag, den følelsen er utrolig deilig! Synes alltid at ukene går så ubegripelig sakte, men så er det plutselig fredag igjen – og helg! Men så er det jo nedturen med at helgen er alt for kort. . . Jeg får rett og slett ikke tid til å omstille meg før jeg må tilbake på skolen, skjønner dere hva jeg mener? Var i alle fall en lettelse å komme hjem til koseklærne mine! Vet dere, jeg klarer aldri å gå hjemme med trange bukser og tettsittende topper. Jeg MÅ ta på meg det mest komfortable jeg kommer over når jeg kommer hjem, uansett om det er stygt. Bruker også gå rundt i bare trusa og en genser, men det er det for kaldt for nå. . . Noen andre som har det slik?


Nå skal jeg sove litt, tenkte jeg. Så skal jeg på styremøte i 7-tiden og jentekveld senere! Dagene går egentlig utrolig fort, synes dere ikke? Og spesielt om man har mye som må gjøres, da skal alltid tiden løpe fra deg. . . I helgen har jeg heldigvis ikke arbeid, og skal bare slappe av! Sove lenge i morgen, dra til byen på polet (en plass jeg ikke på langt nær har besøkt nok siden jeg ble 18) og bruke laang tid på badet.



3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg